
Maak van je marketing een (succesvol) feestje 🥳
Merk je dat je weinig inspiratie hebt voor content?
Dat je niet weet hoe je goed zichtbaar bent en dus maar wat doet?
En dat resultaten uitblijven?
Even terug naar de basis: heb je die op orde?
Merk je dat je weinig inspiratie hebt voor content?
Dat je niet weet hoe je goed zichtbaar bent en dus maar wat doet?
En dat resultaten uitblijven?
Even terug naar de basis: heb je die op orde?
Als geen ander herken ik het gevoel van niet weten wat je volgende stap is.
Je loopt vast in jezelf, te herkennen aan een hoofd vol gedachten, maar er komt niks uit je handen vandaan.
Met deze video help ik je dit patroon te doorbreken en in een vrolijke, inspiratierijke energie te stappen!
Waarom tiplijstjes op social media meestal niet werken, en waarom ik ze tóch gebruik en op welke manier ze wel werken (3 tips 😇 )
Momenten genoeg waarop je achter de feiten aanhobbelt. De tijd haalt je in, of je bent niet productief in je dag, waardoor je aan het eind van de dag denkt: “joh, wat heb ik eigenlijk gedaan?”
Een gesprek dat ik regelmatig voer met mijn klanten is de valkuil van het aanbieden van een quick fix, met name in content. Onder quick fix versta ik: tiplijstjes en korte termijn oplossingen die vaak geen impact maken.
In periodes dat je bedrijf niet lekker loopt, kun je er donder op zeggen dat jij vermoeidheid ervaart.
“Euh… maar meer klanten is toch meer omzet?” Ik vertel je in deze video waarom meer klanten niet per se je focus moet zijn.
Allereerst: hoe meet je of jouw zichtbaarheid succesvol is? Oftewel: of jouw marketing effect heeft?
Je zou misschien denken aan volgers, likes, reacties en deelacties.
Een zeer praktisch systeem over energiestroom, groei, manifestatie, sociale interacties/golflengteverschillen én een verklaring waarom jouw business niet stroomt zoals je zou willen.